مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 28 شهریور 1402 ساعت 08:502023-09-19حوادث

اسکان اضطراری 130 خانوار سیل زده در آستارا/ توزیع 2500 وعده غذای گرم


مدیرعامل هلال احمر گیلان، از اسکان اضطراری 130 خانوار سیل زده آستارایی خبر داد و گفت: هفت دستگاه تانکر آبرسانی نیز در روستاهای سیل زده مستقر شده است.

- ایسنا/گیلان مدیرعامل هلال احمر گیلان، از اسکان اضطراری 130 خانوار سیل زده آستارایی خبر داد و گفت: هفت دستگاه تانکر آبرسانی نیز در روستاهای سیل زده مستقر شده است.

هادی سلیمی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به وقوع سیل در شهرستان آستارا، اظهار کرد: تاکنون 130 خانوار سیل زده توسط امدادگران جمعیت هلال احمر استان گیلان اسکان اضطراری داده شده اند.

وی از امدادرسانی به 60 خانوار سیل زده نیز خبر داد و تصریح کرد: با کار جهادی و برنامه ریزی منسجم در مناطق سیل زده اقدام به امدادرسانی خواهیم کرد.

مدیرعامل جمعیت هلال احمر گیلان با بیان اینکه مناطق سیل زده را به هشت منطقه شهری و روستایی تقسیم کردیم تا بتوانیم سرعت امدادرسانی را افزایش دهیم، گفت: نیروهای امدادی شهرستان ها و استان های معین همچون اردبیل و تیم واکنش سریع سازمان امداد و نجات جمعیت هلال احمر کشور به منطقه عزیمت کردند تا با امکانات امدادی و لجستیکی بیشتر، خدمات امدادی را داشته باشیم.

سلیمی، از توزیع 506 بسته غذایی و 320 تخته پتو و 4500 فرص نان و 1100 بطری آب معدنی خبر داد و خاطرنشان کرد: در روستاهای فاقد آب شرب بر اثر سیل، هفت دستگاه تانکر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اسکان اضطراری 130 خانوار سیل زده در آستارا/ توزیع 2500 وعده غذای گرم

اسکان اضطراری 130 خانوار سیل زده در آستارا/ توزیع 2500 وعده غذای گرم